hatarubriker.com



Jag mår frukansvärt illa jämt nu. Läskigt nästan, har inte känt så här på jättelänge. Och så har jag ont i magen :( Tror det kan vara så att jag börjar få magkatarr igen... Det brukar bli så om man äter äpplen, bananer och youghurt för mycket. Får nog skippa sockermaten ett tag framöver, hehe.
So:n går rätt så bra, fast ärligt talat, jag har knappt läst någonting. Men so:n brukar ju fixa sig i alla fall, även om jag nästan inte ens rör so-boken. So fastnar liksom utan att jag behöver göra något. Jag tycker synd om de som måste sitta i flera timmar och lära sig saker! Jag själv har lyckligtvis aldrig behövt anstränga mig så mycket, det mesta fastnar utan något jobb alls. Men jag ska ta mig en titt i boken nu, faktiskt. Och kankse komma på nåt till Julia när hon fyller år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0