Karlstad idag, som sagt

Idag var vi ju som sagt till Karlstad. 9c och 9a drog på teater. Evigt ung, hette den, och var riktigt rolig. Skrattade en hel del måste jag säga, så b,d och e, ni kommer nog inte bli missnöjda.
Kollade också i en hel del affärer, men jag fann inget. Ska höra med min familj om de vill åka ner till stan under sportlovet. Såg en hel del snygga vårjackor som jag vill ha.
När vi shoppat klart så lunchade vi på Mat och muffins. Vi fick verkligen slänga i oss maten för att inte missa bussen, men vi kom försent trots att vi skyndade oss.
Dagen har varit väldigt bra och jag har haft det riktigt trevligt. I morgon är det vanlig skola igen, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0