God natt



Jag vill ha tjejkväll med de två bästa tjejerna som jag dagligen umgås med. De gör en ju alltid lite gladare, för de ger en energi. Jag mår bra av dom och är superglad att jag har dom, för de förgyller mina dagar.
Nog om mina underbara kompisar... Jag har pratat med Julia i telefon, verkligen skitkul! Riktigt trevligt, hehe. Hon har mycket kul att komma med hon. Sen så har jag gjort lite SO och så... Ska titta igenom allt en sista gång sedan, innan jag ska sova.
Jag bor ju i teverummet jämt nu, haha! Men det är iskallt på mitt rum. I teverummet kan jag elda och slippa att ligga och hacka tänder. Så jag ligger där på soffan bredvid en sprakande brasa, nu blev ni avundsjuka va? Tänkte väl det.
God natt, så syns vi i morgon.
Skolans sista riktiga dag innan sportlov i morgon♥ :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0