Det händer konstiga saker inne på mitt rum om nätterna



Hej jag är trött. Ska ta och börja med engelskan snart, eller kolla NO:n eller Spanskan.
Fast först måste jag berätta en sak:
Det händer något i mitt rum. Det är så konstigt. Jag har ju berättat att en lampa brukar tända sig om nätterna, men igår hände något nytt. Jag började höra ett ljud som lät som en sladd som släpades. Jag trodde först att det var katterna, men min dörr var stängd och alla katterna som låg i mitt rum låg stilla och sov. Då blev jag livrädd. Vad i hela friden var det som lät? Jag kröp ner under täcket och började fundera... Sladdljudet slutade inte och jag började tänka "det är något på mitt rum, det måste vara så. nu får jag reda på varför lampan tänder sig. shit vad ska jag göra?" men ingen lampa tände sig. Sen så slutade sladdljudet och poff. Något trillade ner på govet. Jag vet fortfarande inte vad det var, men läskigt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0