Det är bara för min egen skull

Någon påpekade, eller var det några? Om att jag skriver så långa inlägg på blggen. Men hallå! Jag tvingar ingen att läsa, för jag skriver bara för min egen skull. Jag gillar att uttrycka mina känslor och tankar. Det får mig att må bra. Det är lite som en befrielse. Den instängda personen får komma ut i frihet. Jämt nu känns skrivandet extra bra, för jämt nu håller jag på att bli irriterad. Det är så mycket runt om mig. Egentligen så stör jag mig inte, fast ändå gnager det på en. Biter lite vasst emellan åt. Jag står starkt, fast det vinglar till lite ibland. Men det här är för min skull, så att jag inte ska explodera. Om ni vill så läs, men jag tvingar er inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0