5. Ett barnprogram - Scooby Doo




Tänkte ta och berätta om ett barnprogram som alltid legat mig varmt om hjärtat. Scooby Doo är programmet. Jag har nästan sett varj program. Jag vet inte vad det är som är så himla underhållande, men att få vara med och gissa vem skurken är, är nog något som man gillar, eller i alla fall jag. Självklart gissar man alltid fel, men ändå, man känner sig nästan som en i mysteriegänget ju, hehe. Än idag, när jag inte har något bättre för mig, kan jag se på Scooby Doo. Nej, jag brukar vanligvis inte se på barnprogram längre. Tecknat är inte roligt något mer, förutom Scooby Doo då förstås. Men skitsamma, det här var väl onödigt vetande, men nu vet ni.
Funny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0