Duktig tjej som börjar bli förkyld



Jag tycker att jag har varit en oerhört duktig tjej den här veckan (i alla fall hittills). Jag har hängt med flitigt på lektionerna och förstått det mesta av alla genomgångar, lagt mig för att sova tidigt, knappt suttit vid datorn alls, gjort alla läxor och rört mig myycket (har insett hur roligt det är att dansa runt som en riktig stolle inne på sitt rum i brist på annat och få sådan träningsvärk i benen så att man knappt kan gå dagen efter).

Och för att jag är så duktig så ska jag fortsätta i det spåret och lägga mig nu. Jag känner verkligen hur förkylning kryper sig på allt mer. Börjar låta som en kråka. Inte bra ifall vi möjligtvis ska iväg och fortsätta med skivan på lördag.
Fast det här med duktig, jag vet inte ifall det håller. Jag håller på att bli grymt nervös inför kemiprovet som ska göras imorn. Så jag kommer nog sova dåligt. Jag vet att jag kan det, men ändå så känns det inte bra. Haha. Äh, det går som det går.

Nu väntar sängen. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0