Wild ones



Jag bläddrar igenom mina mobilbilder ifrån denna månad och får mig en del goda skratt. Haha. Jag lärde mig att man inte ska lägga en nyupptinad lussekatt i matteboklen bland annat. Då fatsnar hela det yttersta lagret av lussebullen på pappret. Jo, man lär sig nya saker jämt och ständigt. Men det är väl det livet går ut på.

Jag har ända sedan runt fyra idag glott mig igenom sju avsnitt av en ny serie som jag funnit! Serien heter Bron och är ett svensk-danskt kriminaldrama. Mycket underhållande. Och lite kul emellan åt också. Ena huvudpersonen är ganska så speciell. Ni får kolla in serien så att ni förstår vad jag menar.
Eftersom jag börjat vända på dygnet (det blir ju lätt så under lovet) så funderar jag på att filmmysa ensam i mörkret. Fast det vore nog bättre om jag la mig. Imorgon ska jag och min syster iväg och äta mat hos farmor. Och efteråt ska jag nog umgås lite med min vän som jag inte sett på ett tag.

God natt med er. Bjuder på en ny, bra låt! Flo Rida – Wild Ones - feat. Sia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0