Breathe me



Jag har nyss sminkat mamsen inför ikväll. Jag vill också göra mig fin och dra ut med vännerna. Det var så länge sedan nu. Tur att det inte är långt kvar tills nyår! Då ska jag och säkerligen några fira in det nya året så bra som det bara går. Skratt, dans och en massa roligheter.  

Denna fredagskväll har jag annars inte så mycket att göra. Jag är väldigt sällskapssjuk och har inte den minsta aning om vad vännerna har för sig ikväll. Så någon film och några avsnitt av någon serie får nog roa mig ikväll, om ingen vill komma och hålla mig sällskap..? Men det går väl an det med. Det är ju ganska så mysigt det med. Och jag som funderar på att flytta, hur skulle det gå? Jag som inte vill vara själv i mer än några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0