Kollar på lite biljetter

Jag tittar på tågbiljetter till Stockholm. Funderar på att dra dit i februari. Gavin DeGraw besöker ju storstdaen då, och jag har nog lyckats få någon som vill med mig. Så jag är en glad tjej. Bara att hoppas att det inte skiter sig nu. Haha. Jag vill verkligen iväg till huvudstaden, den är himla mysig och fin. Och betrydligt större än denna håla som jag lever i här.
Jag skulle nog även kunna passa på och besöka en av skolorna som jag har intresserat mig i, ifall vi åker. Göra lite nytta samtidigt som man roar sig.

Nu har jag snackat med Julia på telefon ett bra tag. Lite girl talk är aldrig fel. Man har så mycket att berätta för varandra när man inte ses så ofta. Det blir ju väldigt lätt så när man endast stöter på varandra när man springer mot sin egen lektion. Man hinner bara hälsa på varandra snabbt. Tur att det snart är lov så att man kan umgås flitigt!

Me today:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0