11 December 2011 - Tredje advent



Hejsan svejsan!

Jag tog en lång sovmorgon idag. Vid tolv steg jag upp i min ensamhet, eftersom jag valde att skippa Karlstad idag, för jag kände mig lite krasslig. Men den långa sovtiden behövdes, för jag somnade inte förrän vid halv tre inatt. Vid tolv kollade jag på Andar finns dom?, och det är värre än skräckfilm må jag säga, så jag satt och blev mer och mer rädd. Haha. Fast efter att jag suttit vid datorn ett tag efter programmet var slut så kunde jag lägga mig utan att tro att några onda varelser skulle komma och skrämma mig. Men när jag jämt höll på att somna´så hörde jag hur det klickade till och hur det ljusnade i rummet. Då blev jag stel som en pinne. Verkligen livrädd. Lampan ovanför spegeln tändes av sig själv. Usch, förstår inte varför den gör så.

Som tur var så bjöd denna dag på lika fint väder som igår. Så jag hoppade i varma kläder och ett par rejäla stövlar och tog med mig kameran ut. Vi i Sverige bor verkligen fint. Miljön på vintern är otrolig. Gnistrande, vit snö. Så vackert.
Efter att ha varit ute i det kalla vädret så blev det mys framför skidskyttet med oboy. En riktig toppendag än så länge. Och nu ska jag snart kika på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0