Sorry for party rocking



I pauserna mellan akterna igår så tog vi kort som blev fula och drack ramlösa.

Jag har sett på ännu mera skidskytte och gjort lite annat smått och gott idag. Julia kom hit vid fyra och då kikade vi på biljetter. Vi valde att inte beställa några idag, för vi är inte helt hudra på vad åldersgränsen är. Men imorgon beställer nog. Ska bli riktigt roligt.
Sen så hade vi mysigt adventsfika innan Julia och sin far åkte hemåt.

Nu ska jag snart sätta mig framför teven för att kolla på fjärde delen av adventskalendern. Den är en av de bättre kalendrarna, tycker jag. Minns ni ett år när det var några mjukisdjur som var uppe på taket..? Tror det var något sådant i alla fal.. Det var riktigt uselt det. 
Eftreråt kan det nog bli lite filmmys. Jag borde dock ta mig en närmare titt på kemin, men ack vad tråkigt det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0