Once we were so strong



Det fanns normala bilder på mobilen också tydligen. Haha.

God kväll! Åh, vad denna torsdag har varit härlig. En så himla lång dag. Och den har varit så bra. Jag fann bland annat en fortsättnings serie på den serie som jag såg klart på för några dagar sedan. Den nya serien heter Morden och verkar kunna bli lika bra som den förra!
Men dagens bästa sak var ändå: När jag såg att det finns en gymnasieskola i Karlstad med inriktning musikal! Hellelujah vad lycklig jag blev. Så jag tror nog att det får bli första valet att söka till. Fy tusan vad jag vill här ifrån. Men jag vet hur mycket jag skulle sakna det ifall jag flyttade. Men Karlstad är ju inte särskilt långt borta, så det skulle nog gå.

Nu måste jag dra mig mot sängem, så jag är pigg till morgonen. Redan fredag, jisses vad fort veckan gått. Jag ska ta och leta reda på Huvudjägarna, den bok som jag tänkt påbörja, så att jag kan läsa mig trött. Jag och mamma var för några veckor sedan och såg den på bio, en mycket sevärd film. Den var ganska så finurlig.
God natt med er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0