Nystädat rum

Oj, vad skönt att ha städningen gjord! Mitt rum är nu så himla rent och fint. Det ska bli riktigt mysigt att lägga sig i nya lakan ikväll.
Så nu spelar jag musik och njuter över att jag har lov. Det känns så himla bra. Dock håller jag på att bli förkyld. Jag har lite ont i halsen. Bara att det går över tills helgen, då det är dags att fira in det nya året! Har ni något planerat? Själv vet jag inte riktigt hur det blir. Men det märks väl. Jag vill i alla fall att det ska bli en toppenkväll!

På tal om toppenkväll, ikväll visas Morden i Midsomer på ettan klockan nio. Det får man inte missa! Så min kväll kan inte bli annat än bra. Och kanske blir det även en nattfilm. Man ska ju vara uppe om nätterna på lovet, eller hur?

Före:                                                                                                                         Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0