Någon som har en miniräknare att låna ut?



Jag fann en bild som är cirka ett år sedan. Den är ifrån när vi hade återträff med konfirmationsgruppen. Åhåå vad kul vår konfirmationstid var, vi var verkligen ett härligt gäng! Saknar den tiden.
Jag la även märkke till mitt hår..? Hm. Det var när jag slingade hela håret med ljusa slingor och blev orange. Snyggt... Nej, fy vad bedrövligt. Ska aldrig se ut så igen. Men jag vill visserligen bli blond, eller åtminsdånde ljusbrun snart. Det var såpass länge sedan som jag var det så jag känner för att pröva det snart igen. Har ju varit mörk i snart tre år nu! Tänk vad all färgning ska ha slitit på håret.

Jag har sett alla avsnitt ur serien Graven idag. Den var bra rätt igenom. Så nu har jag letat fram några nya kriminalserier som jag kan gotta mig med i vinterkylan.
Fick nyss ett trevligt besked om att vi har sovmorgon till morgonen! Så helt fel kanske det inte är med nationellt prov..? Skämt o sido. Men jag är som tur är inte nervös ännu, men det kommer väl. Jag är mest nervös över hur jag ska få tag på en miniräknare. Min är ju som sagt försvunnen...

Så... NÅGON SOM HAR EN SUPERMINIRÄKNARE??? En med massa knappar; upphöjt, kvadratrot, grafräknare, osv? I så fall kan ni mer än gärna höra av er! För jag är i behov av en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0