Imorgon ska det nya året firas in

God kväll! Jag är som vanligt uppe alldels för länge.  Och jag tror knappast att det blir tidigare i morgon kväll! Men då är det ju meningen att man ska vara uppe länge och fira in det nya året.
Ikväll har jag och min syster haft ännu ett Harry Potter marathon. Även två filmer ikväll. Och trots att man sett filmenra så är det väldigt spännande! 

När jag sitter här så inser jag nu att det är mindre än 24 timmar kvar på 2011. Nästan lite sorligt. Detta fina år är när som helst över. Jag måste nog ta och skriva några nyårslöften! Haha.
Imorgon ska jag i alla fall ha en riktig toppendag/kväll/natt! Jag ska först och främst ta en lång sovmorgon och sedan fixa lite med ditten och datten inför kvällen. Vid sju ska jag och vännerna mötas och fira in det nya året på bästa sätt. Ser verkligen fram emot det! Få klä upp sig ordentligt, skåla vid tolvslaget, skratta, umgås med underbara människor och ha det riktigt kul.
Nu ska jag sova, god natt. Bjder på några bilder från förra nyåret ♥ 

                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0