Harry Potter kväll igår



Jag skulle nästan kunna skriva god morgon nu, men inte riktigt. Det blev en väldigt lång sovmorgon idag. Men det har sina förklaringar. Haha. Jag slocknade nämligen inte förrän vid halv fem imorse. Jag och min syster började kolla på första Harry Potter filmen vid nio, eftersom jag skrytit om den så väldigt sedan jag såg alla filmerna i somras. Det tog ju några år för mig innan jag började titta på dom. Seg som jag är. Och min syster fick ju se sin första Potter film igår! Och visst blev hon lika fäst som jag! Så vi drog även den andra filmen ur den filmserien. Och det var därför klockan blev så mycket. Så det var skönt med sovmorgon.

Imorgon är ju årets sista dag! Tiden går verkligen fort. Har ni några planer? Jag ska snart ta och höra med mina vänner om vad som sker imorgon kväll. Men först ska jag ta mig ett bad. Jag fryser väldigt mycket om fossingarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0