En dag i studion



Så, då var jag till sist hemma efter en lång dag i Lekvattnet. Vi har trixat och mixtrat i studion ett bra tag. Men det är som sagt roligt, så det gör inte så mycket. Ännu en låt är inspelad och vi har även börjat fila lite på något eget. Ganska så spännande!
Jag har sjungit så min röst är helt körd för tillfället. Haha. Kommer antagligen inte kunna prata imorn. Äh, det är det ändå värt.
Ni har väl inte glömt att gilla vårat band, Ladies n' Gents, På Facebook, va? Ni finner oss HÄR.

Nu ska jag lördagsmysa med familjen. Mamma och syster bakar lussebullar. Har inte smakat en enda i år ännu, så det får kanske bli ett provsmak sen. Och så ska jag nog kolla på en film eller börja titta på en serie som jag fann för ett tag sedan. Men jag måste komma i säng skapligt tidigt, för jag ska nog till Karlstad imorgon.
Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0