7 December 2011 - All this way

Hallå!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men igår hade jag ingen som helst blogglust och jag var alldeles för sliten för att ens sitta vid en dator. Så därför la jag mig och somnade istället. Men klockan blev alldels för mycket, för ack vad trött jag har varit idag. Och det värsta var att det har varit en extremt lång dag. Puh..! Men det går väl an.
Har lyckats plugga lite kemi sedan jag kom hem. Jag tycker det går lätt som en plätt och jag är så glad över att jag nu har börjat gilla det ämnet. Tror det är favoritämnet nu för tiden. Antagligen för att jag har ganska så lätt för det när jag väl förstår.

Kvällen ska spenderas med lite mer läxor. Har en massa prov och inlämningsuppgifter innan jul. Så det gäller att ligga i nu. Det är ju snart jullov, ungefär två veckor kvar. Ska bli så skönt med ledighet. Ska verkligen ha ett toppenlov.
Nu ska jag lyssna ännu mera på Amanda Fondells version av All this way, den är så jäkla grym. Och hon är så grym.



Torturted mind in black and white.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0