27 December 2011



Hej svejs!

Jag har varit lite upptragen idag för att blogga. Jag hade otroligt svårt att somna igår, så jag hamnade i soffan runt tolv framför ishockeyn. Runt två lyckades jag som tur var somna. Men jag vred mig runt i soffan och drömde en massa konstiga drömmar. Så sömnen var dålig, men dagen har varit allt bättre.
Vi var ju iväg till farmor en sväng på mat idag. Ganska så trevligt.

Under eftermiddagen har jag sett klart på serien som jag nämde igår. Shit, vad nördig jag är. Tio timmars serie på två dagar! Vad har jag för slags liv egentligen? Haha. Och ikväll har jag och mamma sett på ännu mer teve, och då har vi skrattat så att tårarna sprutat. Vi såg på tvåan och hade text på ifrån ettan. Det blev riktigt roligt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0