23 December 2011 - Ikväll blir det Bingolotto!



Hallå!

Jag har haft alldels för fullt upp idag för att hinna blogga. Julia kom på besök redan vid halv elva idag. Så vi fixade oss lite och drog sedan till Torsby. Där kikade vi i några affärer och shoppade lite smått. Vi stötte på lite folk som har kommit tillbaks till byn för att fira jul också. En del flyttade ju en bra bit bort när de började gymnasiet, så nu återvänder de under lovet.
Sedan blev vi sittandes på Wiener i många timmar. Även vår vän Julia kom dit och gjorde oss sällskap. En mycket trevlig eftermiddag! Och inte förrän nu har jag kommit hem. Då blev det en mysig middag med familjen. Min stackars syster råkade ut för lite hemskheter idag. Haha. Fast det var ändå ganska roligt. Jag ska berätta mer om det och visa er en bild på det om jag får senare.

Ikväll är det ju uppersittarkväll (heter det så?) på Bingollotto, så självklart ska vi spela det! Jag och min familj ska åka till min mormor och se programet där. Även mina två gulliga kusiner är på plats där så det ska bli kul att se dom igen, har inte sett dom sedan någon gång i sommar.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0