22 December 2011 - Julen är minsann påväg



Nu har granen blivit klädd och julkänslan är på topp ♥

Idag har jag haft en dålig dag. Den började så dåligt som det bara går. Haha. Jag blev väckt av min syster som frågade "Ska inte du til skolan idag?". Oops..! Klockan var då halv sju och jag skulle med bussen som  går vi sju. Jag hade försovit mig med mer än en timme. Så jag fick stressa rejält på morgonen. Snabbdusch, föna håret, slänga på mig några kläder och kleta på mig sminket.
Fast skolan har varit chill idag. Under första timmen såg vi på film, under andra hade vi eget arbete och under tredje fick vi tillbaks ett prov. Och provet hade gått jättedåligt. Jag blev helst förstörd när jag såg resultatet. Jag vet att det låter jättelöjligt, men jag hade i alla fall hoppats på något bättre. Jag avskyr nämligen när folk tror att jag är korkad, det finns inget värre. Men det bästa är att när jag stöter på motgångar som ett dåligt prov, när någon sagt något elakt till mig eller om jag blivit besviken på mig själv, så finner jag någon kämparglöd som får mig att vilja fortsätta och göra något bättre nästan gång. Så det är ju rätt positivt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0