21:a December 2011 - Granen är inne!



Nej, men kolla! Granen är inne!!

Jag: Har vi några läxor till imorgon?
Min vän: Nej.

Fy, sjuttsingen vad jag är glad idag! Speciellt när jag fick det svaret på min fråga. Vi har inga mer läxor, inlämningar eller prov under detta lov. Och vi har endast en dag kvar i skolan. Plus att det är jul när som helst (något som jag inte har hunnit förstå än). Så jag skiter ifall mitt muntliga i nationella gick dåligt och att samhällsprovet sket sig totalt, vi har ju lov när som helst!

Julgranen har kommit in idag. Jag försöker ännu smälta att det faktiskt är julafton på lördag. Bara några ynka dagar kvar. Och jag ska hinna julstäda och pyssla en del innan dess. Så imorgon ska jag försöka hinna med allt som jag inte hunnit göra de senaste dagarna. Vi slutar ju tidigt imorgon också. Så skönt! På högstadiet var ju alltid sista dagen i skolan jättemysig med bland annat en julshow . I gymnasiet så har vi riktiga lektioner ända fram tills vi tar lov. Ganska så tråkigt. Och på tal om julshow... Idag är det 21:a december, det är ett år sedan jag och början till mitt band ställde upp i julshowen. Haha. Tänk vad det hänt saker sedan dess! En stor dag för mig det, och det kommer det nog alltid vara. Nu ska jag ju söka musiklinjer, jisses..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0