17 December 2011

Hej på er!

Jag insåg nyss att jag inte rört bloggen alls idag. Nästan skamligt. Haha. Men jag har inte haft så fasligt mycket för mig i alla fall. Lite musikskapande, tevetittande och klädprovningar. Jag har så ofattbart lite att göra så att jag får tristess på riktigt. Fast jag har en hel del skolböcker som bara skriker efter mig. Men under de sista dagarna innan lovet är det som svårats att ta fram dom och göra något åt saken.

Jag har nyss kikat på Så mycket bättre med familjen och haft en ganska så trevlig stund med dom. Jag ska nog försöka göra klart spanskabrevet som vi har i läxa att skriva tills på måndag snart. Jag käner mig ganska så kreativ för tillfället, så lite skrivning kanske skulle vara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0