16 December 2011



Körde på lockigt hår idag...

Nu är det äntligen helg. Veckan gick mycket snabbt. Och det är helt sjukt att jag nästa vecka gör min sista vecka i skolan under 2011. En hel termin är nästan gjort på det naturvetenskapliga programmet. Och även om det har varit hårt så har det gått. Och det har till och med varit ganska så roligt, framförallt för att man har fått några nya vänner som är toppen. Men skolan i sig har aldrig varit tråkigare. Det har gått så himla trögt. Det har varit en riktig utmaning, man har sett vad man klarat av och vad som gått helt åt pipan.
Jag ska summera 2011 snart. Men först måste jag tänka igenom allt som hänt. Vad jag har gjort och varit med om, vad som varit bra och dåligt och vad som har förändrats.

Denna helg ska jag ägna mig åt skolböckerna för sista gången detta år. Känns helt okej! Men ikväll ska jag nog vara ganska så ledig. Fredagar får alltid vara den dag som jag tar igen mig på, för jag är alltid som tröttast då.
Jag kanske ska agera sminksös senare åt någon av mammas vänner, tror mamma sa något om det. Mamma och hennes vänner ska nämligen ut ikäll. Ett band härifrån, Pistonheads, spelar nämligen på Hovfjället.

Kommentarer
Postat av: Julia

sötis!

2011-12-16 @ 20:52:38
URL: http://juliakarlzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0