Vissa dränker sina problem med alkohol, jag shoppar skor istället



God kväll på er. Jag har precis som jag sagt att jag skulle göra denna dag - tagit det lugnt. Kollat film, sett på teve, lirkat på en låt, sjungit, letat kläder på internet och funnit två par skor som jag är kär i. Visst är de snygga? Vill ha båda två. Jag har ju fått lön och den är inte slut än, så varför inte? Ska tänka på det tills i morgon, sen får nog i alla fall ett av paren åka hem till mig. Skor gör en lycklig. Bara så att ni vet killar. Köp ett par skor åt tjejen om ni gjort något fel, så är allt bortglömt sen. Haha, nej inte riktigt. Så enkelt är då inte livet.
Åh, kan inte beskriva vilken lust jag hade att dra ut med vännerna ikväll. Men det får väl vänta någon helg till. Lite hemmamys är väl inte helt fel det heller. Men om två veckor så, då blir det att ränna runt i Torsby skulle jag tro. Då är det ju marknad i vår lilla by. En tre dagars lång marknad. Fast den brukar bli en besvikelse. Men i år ska det bli bra. Hur jäkla bra om helst. Förra årets blev riktigt misslyckad med massa regn. Jag satte mig även i virvelvinden och fick ont i ryggen i flera veckor framöver, haha. Fast roligt var det allt ändå lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0