Det är dags att kasta den gamla bilden av mig själv och göra en ny



I morgon är det september. Höst på riktigt. Efter en sommar som varit sådär så laddar jag nu inför en kanonhöst. Det är dags för förändringar och nya saker känner jag. Så det är vad jag ska göra, ändra lite på det ena och det andra. Ska göra allt för att få en toppenhöst i år. Och så är det mârten snart. Tycker alla verkar ganska så spända på den. Förväntingar som säkert kommer krossas. Men vi får hoppas på det bästa. Det är i alla fall skönt att ha något att se fram emot, det får en att orka med skoldagarna och det tråkiga som händer emellan åt. I morgon ska jag dra till skolan och vara helt seriös med den. Ska ju gå ut med bra betyg. Ja, just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0