Take a chance



Trott tjej här! Tänk att skolan är så slitsam. Fast att dagen gick fort så tar det på kraferna. Och att vi har massa glosor i spanska, lite fysik och matte i läxa gör det ju inte bättre. Men jag ska ta tag i det där strax. Sitter nu och känner mig som en business woman. Haha, okej lite löng i det, men jag snackar fotografering med fröken Karlsson. Spännande, va? Hon ska fota bendet någon dag framöver. Kan behövas lite bilder i framtiden, eller kanske inom kort. Jaja. I morgon ska jag beställa tid hos frissan med. Mycket på gång nu. And I love it. Är även hur fotoinspirerad som helst, sidan som jag visade igår är gudomlig. Känner mig så kreativ så att det är äckligt nu. Musik, foto, texter och blabla blaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0