Skola i morgon

Ja, min fina sommar i bilder. En bild säger ju mer än tusen ord, så de fick tala av sig själva tills nu. Min sommar har inte varit perfekt, långt ifrån faktikt. Men den har ändå varit bra. Jag har lärt mig mycket. Kanske växt som person efter alla misstag som gjorts. För ja, jag tycker jag gjort en massa dumt. Men det gäller bara att förlåta sig själv och glömma det. Det är ju misstagen som gör oss bättre. Utan dom skulle vi inte lära os något. Fast jag har haft det riktigt kul under denna sommar ändå. Slutade skolan en regnig torsdag och hade en helt oförglömlig kväll med alla nior på Sahlströmsgråden. Dagen efter så firades det att vi gått ur nian. Oj, vilken rolig kväll det blev. Sedan rann tiden iväg till sol, umgås med familjen och bara lata dagar. Sen kom en midsommar som var båda bra och dålig. Umgicks en del med vännerna när dom hade tid, kollade på massa Harry Potter och såg hundra filmer till. Stack i början av juli ner till Höljes med Julia och fick vara med om något som nästan var omöjligt. Hm. Vad mer hände i juli? Kanske lite sol och bad. Var till sommarstugan med vännerna och var olydiga och gjorde otillåtna saker. Busigt av oss, men ack så roligt. En coutryfestival också. Vad jag skrattade då. Så himla lyckad kväll. Sedan började jag jobba och Fryksdalsdansen närmade sig. Så jag och vännerna stack ner till Sunne både fredag och lördag. De två kvällarna var helt otrolig. et var så himla kul. Jag jobbade ännu mer. Försöker komma ihåg vad jag gjorde de helgerna, men minnet sviker tyvärr. I augusti kom kylan ganska så kraftigt. Men det blev ändå en hel del fina och minnesvärda dagar och kvällar. Sommarlovet har varit bra. Rätt upp och ner. Men änå så himla bra.

Har ikväll lyckats färga mig. Vill ju inte ha utväxt första dagen. Ska snart dra ihop en outfit också. Får alltid dagen innan skolan börjar igen panik-stresss-ångest över att allt måste vara perfekt första dagen. Ska ta det lugnt och samla mig lite med en bok, några tidningar och en film. Hitta mitt inre lugn. Haha, vet inte vad jag pratar om nu, är nog lite nervös bara. Men det kommer bli bra. Puss och hej, vi hörs imorgon!♥


                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0