Inget kan ändra på det



Hejhej, jättetrött tjej här. Fem avsnitt på rad drog jag och Jullan ikväll. Åhh, man både skrattar, gråter och blir rädd. Bra serie, så himla grym. Se den. Punkt slut. Okej, Julia drog nyss efter att vi sjungit lite allsång till Alexander Rybaks Fairytale. Vi sjöng falkst, dansade fjantigt och skrattade. Haha, vi filmade alltihop, men det tror jag inte ni får se. The real me and Julia är något utöver det vanliga..! Men hörreni, jag måste nog lägga mig snart. Jag är så trött efter denna vecka så att jag funderar på att gå i ide i några dagar framöver. Nej, kanske inte, vill ju njuta av den sista lediga tiden. Fast jag ska ta en ordentlig sovmorgon i morgon och sedan göra all t som jag missat under alla dagar. Ska plocka i mitt rum som består av endast kläder överallt, ta ett behövligt bad med hårinpackning och sådant igen, osv. Ta det lugnt och skönt. Sedan på kvällen så ska jag nog dra iväg med några få vänner och se vad som händer i lilla Torsby. Hoho, nu somnar jag snart. Natti.

Veronica Maggio – Inget kan ändra på det
Grym låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0