Du tror att ingen fattar, men jag gör



Sol och värme♥ I love it. Fast jag tror tyvärr att regnet är på g. Min arbetsdag gick så snabbt idag. Vi var och badade, fast själv var jag på bryggan och blev ganska så blöt. Nu när jag kom hem så somnade jag nästan ute på en filt. Den dåliga sömnen från i helgen kommer ikapp mig nu. En förkylning börjar också komma krypandes, inte bra! Fast jag har ju haft turen att vara frisk hela lovet. Jag avskyr när halsen gör ont, är sårig och hes. Man kan inte prata utan måste hålla tyst för att den ska bli bra igen. Jag får väl gå på c-vitaminkur hela veckan för att stnanna kry. Nu behöver jag nog några koppar te och kaffe för att överleva denna eftermiddag.


Om jag har väldigt många stavfel i texterna så vill jag bara meddela om att mitt tangentbord är helknasigt, så det är förhoppningsvis inte jag som är urkass på att skirva. Bara så att ni vet.

Där försvann solen också. Tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0