Tvåtusen kronor fattigare



Jag är ungefär 2000 kronor fattigare, men två tröjor, en skjorta, lite underkläder, massa smink och ett par skor rikare. Det blev en lyckad tripp till Karlstad. Jag och mamma strosade runt i affärer medans de yngre tjejerna gick runt själva. Så en liten mor och dotter dag idag. Ganska kul. Vi var onyttiga och åt på McDonalds, som jag nästan aldrig gör, är inte ens förtjust i den maten. Och så blev det glass till efterrätt. Men dagar i staden så ska man äta lite hur som helst, så är det ju, right? Har dock haft lite småont i magen hela dagen. Usch. Och nu mår jag lite illa. Vet inte riktigt vad det är, men det går nog över tills imorgon. Förkylningen har även väckts till liv igen efter för få timmars sömn inatt. Jag är jättetrött ikväll, men börjar piggna till lite. Benen är som spagetti och huvudet tungt. Ska bli skönt att få sova ikväll. Men ska kolla film och läsa igenom bde facebook och en hel del bloggar innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0