Tonight yeah baby

Hejhej!! Jag är väldigt trött idag. Det var våran första riktiga skoldag och jag tror att vi alla blev hur utslitna som helst. Det har både varit kul och tråkigt. Fått massa böcker, jättemycket information och haft en hel del lektioner.
Vi är alla rätt så tysta av oss men det blir bättre för varje dag i alla fall. Fick sådan panik igår och kände att jag ville byta till samhäll, men jag vet att jag inte ska det. Det jag valt är helt rätt. Åh, vad jag famlat fram och tillbaka med det där sedan i våras. Till sist visste jag inte alls vad jag ville gå. Men jag tänkte på matten och då blev valet lätt. Det där lät ju jättenördigt. Men är man mattefreak så är man väl... Gymnasieitiden ska nog bli okej när man börjat vänja sig och allt känns normalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0