This star can be our star



Hej och hallå! Fick besök av min Julia idag. Känns nästan som hon bor här, så ofta besöker hon mig. Hela hennes familj strosar runt i mitt hus dagligen, ungefär. Haha, lite speciellt, men ja, så är det nu. Men nu har dom dragit hem och jag sitter här och har intget att göra, as usual. Fast vi gjorde väl inte så mycket när hon var här heller. Hela dagen har varit seg och jag känner mig urtrött. Som att jag inte sovit på flera veckor. Jag förstår inte vad det är för fel, men alla krafter är bort. Jag vill bara sova och sova, men jag får bara huvudvärk av det. Ikväll ska jag se på film och bara chilla. Det vanliga helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0