The notebook



Vilken fin film. Man liksom satt och log lite hela tiden, bara för att det var så fint. Så gulligt på något vis. Grät en hel del också. Åh, tänk om det var så. Så himla fint så man bara gråter mer och mer. Okej, jag tror ni förstår. Det var nog en av de finsate filmer jag sett. Precis i min smak. Den träffade rakt i hjärtat.
 
Ska ge er en liten lista på andra filmer som jag älskar, de har väl ungefär samma stuk som The Notebook:
*Titanic
*The Last Song
*P.S. I Love You
*A Walk To Remember
*Åter Till Cold Mountian
*Allt För Min Syster

Hm. Kommer inte på några fler jämt nu. Ni har inte några förslag på någon bra?

Kommentarer
Postat av: grym

the holiday

2011-08-31 @ 13:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0