Snuva och hosta


Snodde en bild av Julia, busigt!

Hej mina fina vänner! Hur mår ni? Jag mår sådär. I morse när jag vakande var det nära att jag istället för att gå upp la mig ner igen och sov åtta timmar till. Mådde så dåligt och var så trött. Somnade ju runt tio igår, men vakande flera gånger under natten av min tjocka hals och allt snytande. Mysigt värre... Men fast att jag mådde skit så klev jag upp. Jobbigt och segt men det gick allt.
Igår innan jag la mig så blev jag så chockad över att det lät så mycket på övervåningen eftersom jag sov själv hemma med endast katterna som sällskap. Men jag valde att lägga skulden på katterna. Fast i morse när jag satt vi datorn så lät det riktigt rejält! Det måste vara mamma eller Linnea som är på väg att gå upp för idag tänkte jag. Men då slog det mig, DE VAR JU INTE HEMMA!! Jag hörde stegen där uppe och blev livrädd. Men när de slutade så tänkte jag inte mer på det. När jag sedan satte mig i bilen när pappa kom för att hämta mig så sa han "Åkte mamma och Linnea aldrig till sommarstugan?" Då fattade jag. I alla fall när jag såg att bilen var hemma igen så förstod jag. De hade kommit hem vid halv sju i morse, och jag gick upp sju. De skrämde nästan livet ur mig.
Så jobbig dag idag. Ska sluta klaga nu. I alla fall försöka. Ska bli frisk nu och bli bra igen. Motverka-förkylning-med-massa-vitaminer-tablett ska jag ta mig nu. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0