Skoldag 3



God morgon önskar jag med en värdelös cambild. Har sovmorgon även idag, så jag ska dra till Julia och få skjuts till skolan av henne, för samhäll börjar också  senare idag. Rätt skönt med en halvtimmes längre sömn i alla fall. Går i vanliga fall upp halv sex. Ja, ni kanske förstår att jag vill flytta mer centralt. Men det är väl okej här ute på landet med! Idag så blir det nog lite mer skola, igår var det ju mest genomgång. Även om det är jobbigt att gå upp på morgonen så är det faktiskt rätt skönt att få in alla rutiner igen. Inte bara sitta hemma och slöa. Nej, nu jobbas det hårt. Tidiga mornar, sena nätter och långa dagar. Men jag gillar det ändå. Fast efter någon vecka så har jag nog tröttna. Nu kan jag inte sitta här längre, måste packa väskan. Ha en bra dag med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0