Sisters


ph: från när jag och Linnea var ute på en fotopromenad i juni.

God morgon! Sovit gott? Det har jag gjort, vaknade inte förrän lite innan tolv. Då fick jag panik och kände att det var dags att gå upp. Så jag har nu slängt i mig en kopp kaffe, plockat undan lite saker och sprungit runt som en yr höna. Men nu börjar jag lugna ner mig lite, fast jag känner mig fortfarande ganska så stressad. Julia kommer som tur hit och hjälper mig runt två. Och ikväll så kommer vännerna hit. Ska bli riktigt skoj. En rolig stund innan allvaret börjar igen. Four days to go now. Äh, det ska gå bra det med ju. Och ikväll ska jag släppa alla problem och bara ha kul, det har jag bestämt mg för. Först städa, sedan fixa sig och sedan ha det trevligt. Så jag hoppas på en toppenkväll med de närmaste. Nu ska jag få på mig lite kläder, går ännu i pyjamas, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0