Mys med Julia framför Harper's Island är kvällens planer



Hemma!! Det blev dåligt med spelning, som vanligt, haha. Fast det var väl lite kul att komma igång igen efter det långa uppehållet. Kvällens planer är massa mys och Harper's Island. Det är tänkt att Julia ska komma hit så att vi kan fortsätta kolla på det igen, sist så tittade vi bara på ett avsnitt. Jag har ju ändå inget bättre för mig ikväll, så då kan jag lika gärna umgås med den bruden. Nu lät det som om allt är bättre än henne. Hm. Så menade jag inte. Hon är ju skitbra att ha.
Ska ta och koppla lite sladdar och dricka min tredje kopp kaffe nu. Oops..! Jag tror jag börjar få en inblick hur det är att vara rökare. De måste känna samma sug som jag har efter kaffe. Eller, vad snackar jag om? Jag har aldrig rökt. Inte stoppat en endaste cigarett i min mun, så jag vet inget om det där. Ibalnd är jag en duktig tjej med vett i skallen. Men bara ibland. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0