Let's waste time



God morgon!
Gick upp runt halv sex och skulle duscha. Synd bara att vattent var iskallt. Japp, så jag fick väcka mamma så att vi drog till mormor och duschade. Lite segt att åka ut och fara mitt på morgonen, men det fick väl gå. Ska snart sticka iväg och göra mina andra vecka Stjerne. Ska möta upp Julia så att hon kan få tillbaks sina hörlurar. Heter det verkligen så när det bara är sådana ploppar? En sak som jag alltid undrat över. Inatt hade jag hemska hårproblem. Svårt att somna på grund av det, haha. Men jag tror jag kom fram till något vettigt i alla fall. Skola nu! Byebye.

Kommentarer
Postat av: Martin

De heter in-ears:)

2011-08-29 @ 23:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0