Längsen



Fina foton ifrån november förra året? Haha, en myskväll med syrran. Jag sitter nu med hårinpackning och har nyss haft en ansiktsmask. Kände att jag behövde lite ompyssling ikväll, så jag körde på lite mini-spa. Funderar på att dra en film nu ensam i natten. Disneyfilm för att kunna somna lugnt. Skitsamma om jag vaknar dödstrött för i morgon vid tre TAR JAG LOV!!! Och då ska Julia komma hit på Harper's Island tittande. Min syster har börjat drömma mardrömmar om att mina vänner dör på  grund av den serien, haha, lite läskigt ju. Men det kan nog bli en bra helg det här. Och på lördag så kanske det blir lite skoj. Vi får väl se vart vinden tar oss. Hur som helst så ska vi ta vara på de sista dagarna nu. Vi blir stora människor nästa måndag ju. När ska jag växa upp? Är ju än ett litet barn. Åldern är bara en siffra, ja, just det.

Maggio Kärlek alltså♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0