Konsten att posa med ett papper



För att få till en bra bild med ett papper ska du sitta rak i ryggen, le och... Haha, nej jag skojar bara! Jag är lite på språng här hemma och tänkte att jag lika gärna kunde slänga in ett litet inlägg i farten. Andledning till varför jag flänger runt med papper är för att jag sitter och spelar piano och då behöver jag både ackord och låttexter. Det är kul tidsfördriv och ännu roligare blir det när det även låter bra. Försökte spela Lady Gagas låt The Edge Of Glory på gitarr igårr, haha, gud vad värdelös jag var. Låter nog bättre för en treåring till och med. Men på piano funkar det. Måste nog dra ut lite papper inför imorgon med. Vad har jag gjort idag då? Haft samhällskunskap, svenska, matte och historia. Slutade ju tjugo i ett. Fick skjuts hem av farmor, gulligt av henne. Idag kändes skoldagen riktigt bra för första gången denna vecka. Ska nog kunna bli grymt det här. Japp, så allt är bara bra. Fast jag har lite ont i magen nu. Okej, allt kan ju inte vara bra. Men nästan allt.
Nu ska jag spela piano!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0