Jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in

God morgon! Sitter och käkar frukost, fil och hallon, och läser bloggar. En riktigt mysig morgon. Är i stort sett färdig så jag borde ju sova längre för jag ska iväg om en timme. Det är ju fredag idag! Helg. Gud vad skönt. Sova, umgås med vännerna och kanske se på en hel del fotboll. Det är ju Svennis cup denna helg och Julia är ju med och spelar. Det är väl bara att heja och hoppas att det går liga bra som förra året. Nej men vet ni vad? Jag slutar runt halv ett- ett idag! Ojojoj vad gött. Men då ska jag hem och fixa mig för ikväll. Klädproblem förväntas, haha! Ha en bra dag! Puss.

                                                      
                      Svennis cup förra året. En stekhet sommardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0