I'm a snowball running


ph: hela spanskagruppen i Barcelona.

Snacka om att jag skrek och flög upp på stolen när katten hoppade in med en fågel genom fönstret. Jag stod uppe på stolen och skrek så att jag blev hes. Miin syster sov och jag trodde att hon skulle komma och "rädda´mig", men icke då. Hon sov vidare och medans jag skrek så hoppade katten ut med fågeln och allt blev bra igen. Usch, jag är en sådan fegis, men jag hatar när katterna kommer in med djur. Tur att det var en fågel, hade det varit en råtta så hade jag nog tuppat av. Inte rädd för nåt i stort sett, men små meningslösa möss skrämmer livet ur mig. Spindlar, ormar och småkryp är inget, men liksom råttor... Ryser vid tanken.
Ska snart beställa hem lite smått och gott. Lite nya kläder och skor. Var länge sedan jag klickade hem något nu, så det ska bli kul med något nytt. Hösten är väl modedyrkarnas favoritårrstid. De finaste kläderna är ju då. Men kylan är avskyvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0