I know that you don't mean it, but baby, I can read you like an open book



God morgon! Till cirkus två inatt satt jag framför datorn och chattade. Det brukar bli så även om man tänkt sig att sova lite tidigare. Kollade på någon dokumentär på tv4 fakta igår också, riktigt bra. Så jag ska kanske idag kolla filmen, för jag som direkt kände "åh, det måste göras en film om den här historien!!" blev ju besviken som insåg att "jaha... jag som skulle bli göra en film och tjäna pengar och så är det någon som redan stulit min idé". Ja, så kan det gå. Fast då slipper jag iof vänta i några år för att få se den, hehe. Tror den hette End of the spear. Ska ta och spela lite mer sims idag. Jättenördig är jag. Fast det var kul att fixa till en liten familj igår, så nu ska det byggas hus! Ointressant vetande. Kanske borde käka lite frukost först, ja iaf kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0