I en bil med kändisar inatt



God morgon! Jag måste ha varit EXTREMT trött, för jag somnade vid halv två och vaknade halv två. Tolv timmar! Så länge har jag inte sovit en enda dag under detta lov. Ska ta och höra lite med vännerna om hur det blir med ikväll och kanske även äta frukost. Kan väl göra allt i ett med mobilen i höger hand och kaffekoppen i vänster. Ja tänk vad en människa klarar av, hehe. Har drömt så knäppt i natt. Jag drömde att jag satt i en bil med antingen Nicolas Cage eller Tom Hanks och även med Helena Bonham Carter. Jag skulle tydligen bli dödad av en demon som endast syntes i speglar. Det var en kamp mellan liv eller död. Fick mig i alla fall ett gott skratt när jag vaknade imorse. Nej nu måste jag försöka få klart allt som ska bli gjort denna dag. Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0