För i morgon är en ny dag och då ska vi bevisa för världen att vi kan göra samma sak igen

Halv tio nart. Jag är seg som kola vid jul. Ska studsa ner i sängen och sova många timmar i natt. Förhoppningsvis vaknar jag pigg och kry med ny energi och ork. Kanske är det barnen som smittat ner mig, men man ska inte skylla på de söta ungarna som är urgulliga mot en. De kramas och säger så goa kommentarer så man bara ler av lycka åt dem. Mitt finfina sommarjobb det. Lägg även till sol och bad så har ni det. Denna kväll så sitter jag och dokumänterar saker. Hm. Det fatta ni inget av. Men just nu ska ni inte förstå, för jag är inte redo för att förklara. Det ommer väl någon gång framöver, hoppas jag. Nog om det, jag ska bli klar med det och sedan byta om till pyjamas och borsta mina tänder. Måste sova nu. Varför ska jag alltid fastna här? Dator borde förbjudas ibland.



Du är bäst nu
men du var bättre förr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0