Du är så lättlurad. Du kan aldrig se hur det verkligen är där inne.



Klockan tickar på och jag borde ha lagt mig länge sedan. Men jag fastnade här framför dataskärmen. Ska krypa ner i sängen nu. Fundera lite innan jag somnar. Måste komma fram till vilken buss jag ska ta imorgon, jobbiga problem... Haha, nejdå. I morgon börjar vi också tidigt, men slutar tio i tre. Så då efter skolan ska jag och mitt band kila ner till vår gamla skola och spela. Ska nog dra med mig kameran i morgon, tar ju så lite kort nu. Lite tråkigt. Så ska försöka skärpa mig lite med det. Åh, i morgon är det fredag och helg! Ska ta det lugnt och verkligen inte göra något. Det behövs känner jag. Lugn och ro. Få nya krafter efter denna vecka.  


  ingen kan förstå, inte ens du. idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0