Det handlar om dig



Jag har sjungit mig hes idag. Tycker jag varit tyst i så många dagar så det var nog behövligt att röra på rösten lite. Haha, motionera den lite. Ikväll ska jag se på Varg Veum. Får nog lov att tipsa om det, för det var rätt bra. Norsk kriminalfilm. I morgon så är det dags för jobb igen. Så jag ska upp vid sju och jobba tills tre. När jag slutat ska jag bege mig till min gamla skola och möta upp Martin, Runar och hans syster och spela lite. Vi har inte gjort det sedan skolan slutade. Två månader sedan. Helt sjukt ju, hur har vi stått ut? Haha, det ska bli väldigt kul i alla fall. Lite roligt att besöka skolan igen också. Aldrig mer den skolan. Stjerne om två veckor istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0