det gör ont att se när alla tar det som man hoppats kunna få



Gullig vän jag har som ringer och lurar mig...

Jag: Ja hallå?
Martin: Jag söker en vid namn Ulla (mamma).
Jag: Ja, vänta bara.
Martin: Josse, jag skojar bara...

Åh, vad lättlurad jag är! Lättlurad och lättskrämd är jag. Så nu vet ni vad ni ska göra om ni vill vara elaka mot mig. Säger ni "buh!" så kommer jag hoppa högt. Säger ni "Kolla en rosa älg" så kommer jag säga "Vart?!" Ja, skitkul.
Men det Martin egentligen ville meddela var att vi nog fått lite nya spelningar. Kul, det var tag sedan nu! Senast var nog skolavslutningen. Så det ska bli jätteroligt!
Sitter nu och kollar in True talent, kanske bättre än Idol? Det känns som att Idol är lite uttjatat nu så det är skoj med något nytt. Efter det ska jag nog sova. Hård skoldag som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0